jueves, 22 de diciembre de 2016

"Joguets per la Igualtat"

S'aproxima Nadal, unes dates en què prenem la important decisió de què comprar a les nostres amistats i família, especialment les nostres filles i fills. És per això que la Regidoria d'Igualtat i Polítiques Inclusives de l'Ajuntament de València realitza per primera vegada la Campanya "Joguets per la Igualtat".
L'objectiu de la campanya és transmetre que jugar és un assumpte molt seriós: el joc és la major ferramenta d'aprenentatge; és a dir, allò a què hui juguen les xiquetes i els xiquets és el que seran demà. Per això, és important sensibilitzar cap a un consum de joguets no sexista.
Volem conscienciar de la gran importància que té el joc i els joguets com a mitjans de socialització i construcció de la identitat. I amb això, la necessitat de descartar el contingut sexista de molts jocs i joguets i contribuir així al desenvolupament d'actituds i comportaments no sexistes.
 Vos encoratgem a que feu vostra esta campanya, li doneu difusió i pugueu  fer-la servir als vostres àmbits.
La campanya es desenvolupa amb l'edició de diversos suports divulgatius com ara cartells, fullets, mupis, articles de premsa, espots publicitaris de TV, ràdio, formats en línia, webs i xarxes socials.

Us podem facilitar impresa la mateixa informació que us manem adjunta, contacte: ssmujer@valencia.es

Posem a la vostra disposició més informació en: www.joguetsperlaigualtat.com

Salutacions i bones festes.
-----------------

Se aproxima la Navidad, unas fechas en las que tomamos la importante decisión de qué comprar a nuestras amistades y familia, especialmente a nuestras hijas e hijos. Es por eso que la Concejalía de Igualdad y Políticas Inclusivas de l'Ajuntament de València realiza por primera vez la Campaña "Juguetes por la Igualdad".
El objetivo de la campaña es transmitir que jugar es un asunto muy serio: el juego es la mayor herramienta de aprendizaje; es decir, aquello a lo que hoy juegan las niñas y los niños es lo que serán mañana. Por eso, es importante sensibilizar hacia un consumo de juguetes no sexista.
Queremos concienciar de la gran importancia que tiene el juego y los juguetes como medio de socialización y construcción de la identidad. Y con ello, la necesidad de descartar el contenido sexista de muchos juegos y juguetes y contribuir así al desarrollo de actitudes y comportamientos no sexistas.
La campaña se desarrolla con la edición de diversos soportes divulgativos como por ejemplo carteles, folletos, mupis, artículos de prensa, spots publicitarios de TV, radio, formatos online, webs y redes sociales.

Os alentamos a que hagáis vuestra esta campaña, le deis difusión y podáis usarla en vuestros ámbitos.

Os podemos facilitar impresa la misma información que os mandamos adjunta, contacto: ssmujer@valencia.es

Ponemos a vuestra disposición más información en: www.juguetesporlaigualdad.com

Saludos y felices fiestas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tus comentarios.